maandag 10 april 2023

TEXTIELBOEK

 




Hier zitten mijn proefjes van de Stekenproeverij van het Quiltersgilde in verwerkt.



Een poos geleden heb ik een behangboek uit elkaar gehaald met de bedoeling de behangstalen te vervangen door bladzijden van textiel. Inmiddels heb ik al een paar van die bladzijden gemaakt. Het textielgroepje dat ik anderhalf jaar geleden heb opgericht Arttexsisters heeft als thema op dit moment geometrische vormen. Ik kon daar eigenlijk helemaal niets mee, tot ik bedacht dat de pagina's voor dit boek eigenlijk al bestonden uit geometrische vormen, nl. vooral rechthoeken. Dus wordt dit boek het werkstuk voor de groep.

Hierboven de pagina's die tot dusver af zijn. Ze komen twee aan twee aan elkaar in het boek te zitten.

Aan deze ben ik nog bezig

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat goed bedacht! En zo fraai de vormen .wordt een prachtig behangboek!