woensdag 5 april 2023

2 X SPELEN MET HENNIE

Hennie

Hennie


Hennie

Hennie








Joke

Joke

Joke

Joke

Joke


Joke

Van de vorige Spelen met Hernnie ben ik vergeten de resultaten op de blog te zetten. Dus deze keer foto's van 2 keer. 

Het werken aan allerlei dingen om in de junk journals te doen leidde tot het maken van zgn "inserts" die zo uitgebreid waren dat ze een zelfstandig leven gingen leiden, zoals mijn Iconen map. Die werd veel te dik om nog in een junk journalvakje te passen.

En nu hebben we de smaak te  maken gekregen om dat soort mapjes te maken al of niet te groot voor in een Junk journal.

Hennie was vorige keer al begonnen en is nu bijna klaar. Haar mapje is gevuld met mensfiguren met een vogelhoofd.

Ik ben deze week begonnen en ik wil een heel romantisch mapje maken. Dus als basis gebruik ik muziekpapier en daar zoek ik allerlei romantische plaatjes bij.

 

Dit was dus van een paar weken geleden. De keer daarna heeft Hennie rechtstreeks op de pagina's gewerkt van het boek waarvan ze een junk journal maakt. Een pagina met een collage van Hundertwasser afbeeldingen waarvan sommige als pop-up en 1 romantische collage met een meisjesportret.


Ik heb deze keer weer een mapje gemaakt, maar nu dun genoeg om als insert in een junk journal te passen. 2 foto's van een Monetkalender op elkaar geplakt met vakjes erin en daarin allemaal vogelplaatjes.

Zie de foto's hieronder.

Hennie

Hennie






 



2 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een leuk werk van jullie. Gezellig om zo samen bezig te zijn. Ook leuk om te zien hoe verschillend de uitwerking wordt.

Hannie de Beer zei

Leuke boekjes , Grappig van Hennie met de vogelkopjes! En mooi met de vakjes en plaatjes van jou Joke !