maandag 24 april 2023

MEER DAN 2000 LEDEN VAN MIJN FACEBOOKGROEP TEXTIELVRIENDINNEN

Ooit heb ik per ongeluk een Facebookgroep aangemaakt. Ik dacht alleen voor mezelf alle Facebookvrienden die met textiel te maken hadden in een groep te zetten zoals je ook een groep familie en goede vrienden had. Maar toen kreeg ik ineens mailtjes van degenen die ik in die groep had gezet dat ze het zo leuk vonden dat ik zo'n groep aangemaakt had. Toen realiseerde ik me dus wat ik had gedaan. Ik kende het fenomeen Facebookgroep toen nog helemaal niet.

Inmiddels heeft de groep dus 2002 leden. Toen dat aantal eraan zat te komen heb ik beloofd als we de 2000 haalden ik een online workshop zou verloten op mijn eigen pagina. Dat bericht staat er inmiddels op.

Ik heb ik coronatijd 5 verschillende online workshops gemaakt:

Werken met Tyvek

Junk journal maken

Handborduren

Handgemaakte Artboeken 1 en 2

Deze workshops bestaan uit 10 lessen en blijven altijd online staan, dus je kunt ermee werken op een tijdstip dat jou uitkomt.

Normaal kost zo'n workshop € 60,00.


Uiteraard zijn de workshops ook nog gewoon te koop.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Ik zit nog steeds niet op Facebook , maar wel verschillende workshops van je met veel plezier gevolgd!
Succes verder met de Facebook groep !