woensdag 26 april 2023

SPELEN MET HENNIE

 









Alweer een Spelen met Hennie van 2 keer. Op een of andere manier is internet een beetje uit mijn systeem geraakt. Ik denk eraan als ik er niets mee kan doen omdat ik niet thuis ben of zo en als ik het bij zou kunnen werken denk ik er niet aan. Dat geld voor zowel mijn blog als Facebook en Instagram. Ik ga proberen het weer wat beter bij te houden.

Maar goed, Hennie's junk journal is nog lang niet vol, dus ook deze 2 keer  gaan we daar weer mee aan de slag.


Hennie heeft 2 bladzijden vol bloemetjes gemaakt  en een bladzijde met een papieren pop die in een mapje gaat en dan gelijk een rok aanheeft. En een paar bladzijden met allerlei vakjes met kleine dingen erin.

Zie de foto's hierboven.



Ovale plaatjes op een lollie stokje







Inhoud van onderstaand mapje


De inhoud van onderstaand mapje




De inhoud van onderstaand mapje


De inhoud van onderstaand mapje









Inhoud onderstaand mapje




In houd van bovenstaand mapje

Ik heb een aantal kleine losse elementen gemaakt en 2 labels op elkaar met dingen er in geschoven. En ook een aantal mapjes die ik al eerder had gemaakt gevuld.

Dat er meer foto's van mijn werk zijn heeft er mee te maken  dat Hennie alleen de ochtend hier is en dat ik 's middags nog door kan gaan als ik wil.

We zijn het nog steeds niet zat, dus voorlopig blijven we hier wel mee bezig. Alleen is het voor mij inmiddels niet meer  iets dat ik alleen wil doen, dus ik ben op andere dagen weer begonnen met textielwerk b.v. een groot textielboek in de omslag van een behangboek waar ik op 10 april foto's van plaatste.

.

 

 

Geen opmerkingen: