vrijdag 17 juni 2016

WEER EEN KISTJE AF

Deksel kistje

binnenkant kistje

voorkant pagina's

Achterkant pagina's
Dit kistje met een boekje erin is ontstaan op een Spelen met Hennie dag maar lag dus al bijna een half jaar te wachten om afgemaakt te worden.
Het boekje is gemaakt van labels met gelatineprint en daarop uitgeknipte plaatjes en teksten van de Happinezz. Het kistje is een sigarenkistje, geverfd en met en embellishment van knutselfoam.
Aan de binnenkant van het deksel ook nog zo'n embellishment.
Heel leuk om weer eens met kistjes bezig te zijn. Ik heb er nog een paar honderd staan geloof ik, dus ik kan even vooruit ;-)

5 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ik vind je 2 kistjes heel origineel en mooi geworden

Hannie de Beer zei

Mooi en ook weer heel bijzonder! Maak er nog een aantal om zo een fraaie verzameling aan te leggen !

Marlien zei

Je foamelementjes zijn mooi geworden!

Hélène zei

een kistje met een spannende inhoud , op naar het volgende kistje

Jo Huijsman zei

Die kistjes van jou, die vind ik toch zo leuk.