woensdag 1 juni 2016

SPELEN MET HENNIE


Joke

Hennie
We hebben deze keer weer met de punchmachine gewerkt, maar nu grover werk. Met stukken velours, dikke draden enz. Twee heel verschillende resultaten, maar we zijn er beiden tevreden mee. Voor een eerste poging om zoiets te doen is het best geslaagd.
Ik heb geen idee wat ik er verder mee moet doen, maar ach het is een leuke proef. Al heeft het me wel veel naalden gekost door de dikke lagen.

Ik zag wel direct een altaarkastje voor me, maar dan moet ik er  een andere afbeelding in verwerken ;-)
Dit was een oude kaart die uit de erfenis van mijn schoonouders kwam.

3 opmerkingen:

Marlien zei

Als je het laag voor laag doet ipv in een keer alles op elkaar, schijnen de naalden minder snel te breken

Beth zei

Nice work both of you!! I love playing with friends

Janny de Roo zei

ik zou er niet zo één twee drie aan beginnen. naalden zijn kostbaar.....maar misschien inderdaad laag voor laag.....