vrijdag 20 februari 2015

Collages


Omdat het met mijn nieuwe werk niet zo wil vlotten pak ik tussendoor maar wat oud werk om dat eindelijk of te maken.
Zo ook bovenstaande collages. Ze zijn eigenlijk al heel lang af, maar er moest nog een lijst omheen en dat wilde niet lukken. Een Ribba lijstje van Ikea vond ik geen gezicht. Ik hou sowieso niet zo van lijsten. Ik ben niet zo van het insluiten denk ik ;-). Toen kwam ik ineens een plankje tegen, net wat groter dan de collage. Mmmm, als ik dat nu eens een bijpasssende kleur geef?
En jawel, dat stond me wel aan. Floor lief aangekeken en gevraagd of ze op school nog zo'n plankje wilden zagen voor de andere collage en nu zijn ze dus af!
De collages zijn gemaakt op papier van de Middelste Molen, vooral de onderste heeft een prachtige tekening in het papier.

5 opmerkingen:

Christel zei

Prachtige kleuren!!
groet, Christel

Hannie de Beer zei

Prachtig afgewerkt, en een mooie oplossing zo'n plankje! Je kunt ze ook op een geverfd canvasdoekje zetten?

Janny de Roo zei

Een plankje is een goed idee ! haakje er achter en het kan hangen....!

Jo Huijsman zei

Wat mooi, ik ga ook een collage maken als opdracht voor QS 13 en ook op hout.

Hélène Derkx zei

een schot in de roos