donderdag 15 november 2012

WERKTAFELFOTO'S


Hierboven de foto's van mijn  werktafels zoals ze er vandaag uitzagen.
Op de 'natte' tafel ligt een stuk oranjegeverfde Tyvek te drogen (voor de workshop morgen) en achteraan een paar stukken Lutradur die bedoeld zijn voor een boekje waar ik aan bezig ben.
Op de droge tafel liggen ook onderdelen van het boekje met de lontwol waarmee ik aan het werk was. Links ligt een Artdoll te wachten op reparatie en een kleine collage waar ik niet tevreden over was en die overgeverfd is.De spiegel ligt op tafel vanwege het werken met de heatgun. Ik wilde hem eerst weghalen voor de foto, maar dan zou ik de tafel manipuleren en dat is niet de bedoeling. Jullie zien dat ik niet in herfstkleuren ben gekleed ;-).
Wil je meer werktafelfoto's zien? Klik hier of  op Pinterest.

7 opmerkingen:

Hannie zei

Leuke kleurige tafels weer! En ik zag je weerspiegeling terwijl je de foto maakte.Leuk hoor!

iene zei

fijne hippiekleurtjes heb je aan....
zo'n artdoll maken staat ook al heel lang op mijn to-dolijstje.
maar eerst maar eens iets uit la afmaken...☺
groetjes
Evelyn

Marrie-jette zei

Ik mag graag naar je werktafels kijken.Zo heerlijk al die flesjes en potjes..Zelf heb ik boven een naai en verfkamer maar werk meestal gewoon op de keukentafel.

janneke zei

Heerlijk, even bij je binnen gluren. Leuk. Maar ik moest jou eerst even zoeken. Je past mooi in het geheel.

Yvonne zei

Heerlijke workshoptafelfoto's! Kan ik echt van genieten als ik dat zie bij iemand die gewoon heerlijk bezig is met zijn hobby, leuk om even mee te kijken Joke!
Succes met je Tyvek workshop vandaag, wordt vast weer heel leuk, en vast een fijn weekend gewenst!
Groetjes van Yvon

Leny Huneman zei

Wat lekker ziet dat eruit. Daar knapt een mens van op.
Gaat het al beter met je?

Simone de Klerk zei

Hoi Joke ~ wat was de workshop gisteren leuk en inspirerend! Ik heb er echt van genoten. Leuk, om je ander werk hier op je blog en website te zien!
Fijn weekeinde en nog eens bedankt voor de heerlijke dag!