woensdag 21 november 2012

VERBONDENHEID AFGEMAAKT !

Op 6 november plaatste ik dit bericht over het af gaan maken van dingen die zijn blijven liggen.
Het heeft nog 2 weken geduurd, maar nu is het af. Ik heb het werk inderdaad doorgeknipt en i.p.v. een boekpagina zijn het 2 collages geworden die ook weer met elkaar verbonden zijn.

Op de blog Catharina's Love staat vandaag een filmpje met werk van een vrouw die van metaal kant maakt. PRACHTIG! Ga even kijken!

-->
Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je commentaar achterlaat en/of volger wordt.
Fijne dag, Joke

4 opmerkingen:

iene zei

ik vind hem PRACHTIG geworden!
groetjes
Evelyn

Hannie zei

Het is een heel ander werkstuk geworden. Fraai hoor!
Als je iets laat liggen,krijg je er na verloop van tijd,soms een heel andere kijk op, bijzonder goed gelukt,

meta zei

Mooi en ook dat filmpje!

Beth zei

You REALLY did a wonderful job on this. VERY striking, big impact.