dinsdag 6 november 2012

AFMAKEN

Ik heb besloten om eens een poging te doen wat dingen af te maken. Op bovenstaande foto zie je 3 kratten. Het bovenste krat zit vol met dingen die nog niet af zijn om allerlei redenen.
Op de foto hieronder is een zo'n werk wat ik nu maar eens aan ga pakken. Het is een boekpagina met als thema verbondenheid, maar ik heb geen idee hoe ik verder moet. Ik had al een standaard gemaakt maar dat was niets. Ik denk dat ik het door ga knippen en er twee werkjes van maak. Wordt vervolgd.

5 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

hihi het stapelt zich soms va lieverlee zo op, bij mij is het als het dan even niet handig loopt, dat ik denk schuif maar opzij, en tussen door maak ik dan van alles alleen dit soort dingen blijven dan liggen.
ik vind die boek pagina ook erg mooi

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Hannie zei

Het vergaat mij net zo.de laatste tijd, heb ik het gevoel,dat alles wat er nog ligt af moet. Het lukt al aardig! Succes!

Janny de Roo zei

Het is te hopen dat je nog weet, wat je er indertijd mee van plan was te doen.....! Succes, we zien het wel verschijnen....en je hebt nog heel wat af te maken....

Christina zei

Heel verstandig om daar es in te duiken. Want met iets nieuws beginnen is vaak makkelijk zat, maar iets afmaken niet altijd

Beth zei

The paper is beautiful and I really like the crossed marks on the lower left page.