woensdag 14 augustus 2024

SPELEN

 



De rechtse is een glazen diaraampje


Heel lang geleden heb ik van een buurman een hele grote doos met diaraampjes gekregen. Van die plastic raampjes, maar ook van die ouderwetse glazen die je zelf aan elkaar moest plakken. Ik had ze al een keer gebruikt om een heel groot werk van  te maken, waarvan ik geen foto meer kan vinden. Ik had toen i.p.v. dia's allerlei draadjes in de raampjes gedaan en ze tot een lange slinger met elkaar verbonden en zo met een aantal naast elkaar aan een standaard gehangen. Nu kwam ik ze weer tegen bedacht  ik dat ik er -nu ik een hele voorraad prachtige washi tape heb- nog iets anders mee kon doen. Nl. een plaatjes tussen het glas/plastic en de rand beplakken met washitape. Dus zo gezegd zo gedaan.

Ik vindt het heel leuk geworden en ik denk dat ik ook nog iets ga doen met gedroogde bloemetjes tussen de glazen/ plastic raampjes.

 

Ik heb er nog heeeeel veel, dus mocht je het ook eens willen proberen, tegen verzendkosten stuur ik ze wel op.

3 opmerkingen:

Marlien zei

Je grote werk heb ik toen op het textielfestival gezien.
Was erg mooi.
Heb je daar geen fotos meer van?

Hannie de Beer zei

Leuk zo ! Ik heb er jaren geleden eens een aantal van je gekregen, en verwerkt in o.a.dagboekjes,
andere werkjes enz . …

Frederika zei

Erg leuk.