woensdag 21 augustus 2024

SPELEN MET HENNIE

 





De rechter is een bellyband geworden.

Hennie vond de diaraampjes  die ik vorige week maakte zo leuk dat ze nu ook met de diaraampjes aan de slag ging. Met heel andere plaatjes dan ik natuurlijk, maar ze heeft wel ongeveer dezelfde washitape.

Ik ben bezig geweest met gevleugelde dames maken. De bedoeling was dat die op speelkaarten kwamen. Maar helaas, de geschikte dames die ik vond (en dat is nog niet zo simpel, in tijdschriften word kennelijk nooit recht van voren gefotografeerd) Waren te groot voor speelkaarten. Gelukkig heb ik ook een schoenendoos vol met ansichtkaarten en daar vond ik een paar neutrale die geschikt waren als achtergrond voor de dames. Van de allergrootste dame heb ik een bellyband gemaakt. Dwz een strook die ik over een junk journal bladzijde kan plakken om er dingen achter te schuiven.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel leuk de engelen de diaraampjes zijn oook grappig!

Frederika zei

Leuke dames/engelen. Hennie's diaraampjes zijn ook erg leuk.