woensdag 21 september 2022

SPELEN

 

bovenaanzicht












vensters open

vensters dicht


Op een rommelmarkt of een kringloop heb ik een boek gekocht met ikonen. Prachtig vind ik die altijd, maar de bedoeling van dit boek was om het te verknippen.

Ik heb er een mapje van gemaakt dat ik in een Junk journal zou kunnen doen. De basis is een zigzagvorm met steeds kleiner wordende bladzijden. Elke bladzijde is dubbel, dus in zichzelf al een mapje waar iets in zit en op de bladzijden zitten ook weer allerlei mapjes of, zoals op de kleinste pagina een soort openslaande vensters.  Binnenin ook nog een paar bidprentjes die ik ooit in Lourdes kocht.

 

Overigens staat de workshop Junk journal uiteraard nog steeds online en kun je daar nog steeds voor inschrijven.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat mooi zo de ikonen . Heel sfeervol!

Marlien zei

Wauw