dinsdag 28 december 2021

SPELEN MET HENNIE

Hennie
 
Joke


Deze keer weer allemaal kleine werkjes gemaakt die ik in mijn junkjournals kan gebruiken. We vinden dat allebei zo leuk dat we het volgende keer weer gaan doen. Maar dan moet ik denk ik toch maar iets grotere werkjes gaan maken die in de enveloppen van de junkjournals passen, want inmiddels heb ik hier wel heel erg veel van. Ik kan wel drie junk journals vullen denk ik.

Of misschien moet ik Rolodex kaartjes gaan maken. Ook zo klein en daar kom ik eigenlijk niet meer aan toe.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Erg leuk, en inderdaad is het formaat makkelijk aan te passen!

Janny de Roo zei

Dat is het he...je krijgt er zoveel van en moet dan maar weer bedenken wat je er van gaat maken. Belangrijkste is natuurlijk dat je bezig blijft. Vaak komt er vanzelf wel weer iets voorbij waarin je het gebruiken kan. Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022 toegewenst !