woensdag 8 december 2021

SPELEN MET HENNIE

 

Joke

Joke

Hennie

Hennie

Vandaag hebben we weer labels of tags gemaakt, maar nu met collages.

Hennie heeft dames opgepimpt en ik heb van alles gedaan. Mijn tags gaan gebruikt worden in mijn Junk journals.

Ik vind het echt geweldig leuk om van allerlei afbeeldingen uit tijdschriften, van zakjes van de bakker en al dat soort spullen die eigenlijk in de papierbak zouden moeten belanden iets leuks te maken.

Hennie had ook een blad bij zich dat ik niet kende: Daphnes Diary, geweldig wat een leuke plaatjes daar in staan. Ze had ze voor een kwartje bij de kringloop. Dus ik ben gelijk alle kringlopen in de omgeving afgegaan om leuke bladen te zoeken, maar helaas. 

Dus mocht een van jullie Daphnes Diarie's klaar hebben om in de papierbak te gooien? Ik wil ze heel graag hebben.

Inmiddels heb ik van iemand wel een stapels Flows gekregen, ook heel leuk.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Toch telkens weer andere mooie labels, leuk met de collages!
Succes met het zoeken naar het tijdschrift!