woensdag 6 oktober 2021

SPELEN MET HENNIE

Resultaten Hennie

Resultaten Joke

Deze keer hebben we echt weer "gespeeld". Met klei deze keer. Hennie met zelfdrogende klei en ik met Fimo klei.

Het idee was kleine ornamentjes e.d.te maken die we in textiel kunnen verwerken. Hennie heeft ook veel kralen gemaakt en verder vlakke dingen, bij mij zie je bovenaan wat "tuitjes" staan die bedoeld zijn om hangers mee te maken. Verder heb ik ooit heeeeel veel van die namaakdiamantjes gekocht, waar ik echt geen enkel idee van had wat ik ermee zou kunnen doen. Maar ja, bling bling he, dat trekt. Maar nu heb ik er een aantal in de klei gedrukt. Ik ben benieuwd hoe dat er na het bakken uitziet.

De blaadjes heb ik gemaakt met een malletje voor chocolade en de kleine bloemetjes uit een mal van Hennie, de andere dingen zijn stempels die ik in de klei heb gedrukt.


Als alles gebakken en geverfd is laat ik het wel weer zien.


Ik vindt het heel leuk als je een reactie op mijn posten schrijft.


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk idee om klei objecten in textiel te verwerken!