maandag 31 mei 2021

ONLINE WORKSHOPS


Nu workshops in real live door Corona niet meer kunnen ben ik online workshops aan het maken.

Als eerste werd dat een workshop Werken met Tyvek en de tweede is een Junk journal maken. Beide workshops zijn via een blog en/of via een Facebookgroep te volgen.

De lessen blijven altijd staan, dus je kunt er aan werken als je tijd en zin hebt. Desnoods over een jaar.

Als je de lessen liever op papier hebt zijn ze ook uit te printen.

Ik hoor graag van mensen welke workshop ze zouden willen doen. Dus is er iets in mijn werk dat je aanspreekt en waarvan je denkt: dat zou ik ook wel willen doen, laat het me dan weten. Als er meerderen mensen met dezelfde interesse zijn kan ik daar dan misschien en workshop van maken.

Informatie over de workshops komt zoals altijd op mijn workshopblog te staan bovenaan in de grijze balk.

 https://creatieveworkshops.blogspot.com/

 

Geen opmerkingen: