maandag 10 augustus 2020

COLLAGES IN EEN HALF UUR

Linkerpagina met kaartjes met tekst
Linkerpagina met kaartjes met tekst

In de linkerpagina zit een klein boekje
In de linkerpagina zit een klein boekje







Tot dusver lukt het om elke dag een collage te maken. Alleen soms heb ik wel iets langer nodig dan een half uur. Dan moet ik nog net een knoopje aannaaien of zo. Ik vind het wel steeds moeilijker worden om iets te bedenken.

Er is natuurlijk genoeg inspiratie te vinden op Pinterest, maar ik wil graag dat het echt uit mezelf komt.

 

Vandaag voor het eerst de nieuwe Blogger, dat is weer even zoeken hoe alles werkt.

4 opmerkingen:

Beth zei

Looks like you have had another fun day of creativity.

Hannie de Beer zei

Al heel wat gedaan! ziet er leuk uit! Is misschien een tip om papier erbij te gebruiken met teksten?
En ik zie dat je hetzelfde probleem hebt als ik met blogger. De foto's zijn nogal groot, ook al heb ik ze zo klein mogelijk van resolutie gemaakt...
Even uitvinden hoe dat moet?

Marlien zei

Als ik op een foto klik krijg ik aan de bovenkant een aantal symbooltjes waaronder de + en -.
Ik tik 2x op de min en dan passen mijn fotos.

Bianca zei

Leuk Joke!
Knap dat je dit maakt in een half uur!
Leuk om je dag zo te beginnen.