woensdag 27 maart 2019

SPELEN MET HENNIE

Boekje Hennie



Boekje Joke



Voor de blog Artbooksisters moesten wij nog ons boekje voor dit kwartaal maken, dus dat hebben we vandaag gedaan.
Ik was al begonnen met de vleugeldames, die waren bedoeld voor in het boek. Maar het boek zelf moest nog gemaakt.
Het moest een piano hinge boek worden. Dus een boek waarvan de rug uit stokjes bestaat die aan elkaar gebonden worden.
Ik had nog niet genoeg vleugeldames om een dik boek te maken dus het is een heel dun boekje geworden. 
Ik heb de dames op een muziek of boekpagina geplakt, maar ze moeten nog verder bewerkt worden tot een echte collage.

Ik denk dat deze manier van binden ook beter werkt met textiel. De rug ziet er nu maar vreemd uit. Textiel is veel soepeler, dat valt mooier om de stokjes heen denk ik.

Maar goed het is gelukt al ben ik er niet echt tevreden over.
En met Hennie ging het al hetzelfde. Ze noemt het: mijn stomme boekje. Hennie heeft een kleinere versie gemaakt gevuld met gestempelde vogeltjes.
Als je ook de resultaten van de andere leden van Artbooksisters wilt zien moet je even op onze blog kijken.


2 opmerkingen:

Beth zei

Very whimsical

Marlien zei

Deze bindwijze werkt inderdaad goed met textiel.