donderdag 14 maart 2019

SPELEN MET HENNIE

Hennie

Joke
Vandaag weer eens bezig geweest met inchies. Ik wil er een boek vol mee maken, dus dat gaat nog wel een paar dagen kosten.
Hennie werkt op katoenen lapjes en gebruikt vooral kleine fotootjes die ze op stof heeft geprint. Mijn inchies zijn op een ondergrond van restjes zelfgevilte stof. De ene rechts is nog in wording.

Verder valt er niet veel over te zeggen het is heel leuk om te doen en soms wel een gepriegel. Maar wel een goede manier om van allerlei restjes af te komen.

5 opmerkingen:

Marlien zei

Grappig, ik was jaren geleden compleet inchie verslaafd.

Beth zei

Those look like so much fun.

Hannie de Beer zei

Altijd leuk om nog te gebruiken de inches!

Hélène zei

ik vind ze leuk, vooral die uiterst rechts met dat tjik tjakje erop, ik had nog nooit van inchies gehoord, het idee om daar een boek van te maken lijkt mij geweldig

Anne zei

Dag Joke ,

Een tijd geleden heb ik je ontmoet op een handwerkbeurs in België en heb kennis gemaakt met je werk. Ik zou heel graag een cursus bij je volgen maar woon dus helaas in België en de afstand is te ver . Organiseer je soms ook cursussen waar er een paar dagen aaneensluiten of een vakantiecursus.
Dan ben ik kandidaat !

Groetjes ,
Anne
anne.abts@gmail.com