woensdag 3 oktober 2018

SPELEN





Ik heb de smaak te pakken gekregen toen ik vorige week met Hennie weer begon met pagina's voor een textielboek maken.
Dus heb ik deze week nog een beetje doorgespeeld. Sommige pagina's was ik al aan begonnen en heb ik nu afgemaakt en andere heb ik van het begin af gemaakt. De dingen die ik erop heb genaaid zijn allemaal afkomstig uit mijn kratje met 'proefjes", dus meestal het resultaat van vorige "spelen met Hennie" dagen.
Het wordt een echt Art Journal boek van textiel.

Jammer genoeg was er voor de jaarcursus die ik dit jaar startte om Art Journals van textiel te maken maar 1 aanmelding, dus tenzij er wat verlaat nog meer aanmeldingen komen moet ik die mevrouw teleurstellen.

Op de foto's zie je eigenlijk 2 pagina's tegelijk. Het boek moet natuurlijk nog ingebonden worden, dus de meeste pagina's die nu naast elkaar te zien zijn komen uiteindelijk niet naast elkaar te liggen.

4 opmerkingen:

Beth zei

Looks like you had fun!!

Hannie de Beer zei

Fijn, om al je vorige proefjes te kunnen gebruiken, met een heel fraai resultaat!

Jo Huijsman zei

ik blijf je werk bewonderen.

Marlien zei

Mooi!

Jammer dat er zo weinig animo voor je jaarcursus is.
En het is nogwel zo’n leuk onderwerp.