zondag 22 januari 2017

1 YEAR OF STITCHES WEEK 3







Week 3 alweer van het borduurproject. Tot dusver lukt het me aardig om elke dag iets te doen. Alleen 's morgens die foto maken schiet er af en toe nog bij in, vandaar dat sommige foto's erg blauw zijn. Die foto's zijn 's avonds bij kunstlicht gemaakt.
Het onderste vakje vul ik met Franse knoopjes, die herkent iedereen denk ik wel. Het bovenste vak zijn Sorbellosteken. Ooit geleerd uit een boek van Jan Beany en Jean Littlejohn.

Het idee is om een beetje vergelijkbare achtergrond te maken als bij mijn laatste werk. Maar hier dus met borduursteken en daar had ik structuur aangebracht in fabric paper door er van alles onder te plakken.
.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ziet er heel goed uit! Bijzonder met al die knoopjessteken. Duurt dit project een jaar?

Jo Huijsman zei

O wat mooi, zal ik er ook nog aan beginnen. Een maandje achterstand moet kunnen, toch?