maandag 16 mei 2016

MAANDAG/GELATINEDAG



Deze post heb ik vrijdag al gemaakt en een tijd ingesteld, want vandaag ben ik  aan het gelatineprinten  in Warmond op de papiermarkt waarvoor ik al die prints maakte. Dus ben je in de buurt kom ze dan even in het echie bekijken ;-).

Maar vorige week vrijdag heb ik nog wel een ochtendje gewerkt om voorraad te maken voor vandaag. En deze keer weer een paar heel mooie prints gemaakt.
Met name de zgn ghostprints zijn heel goed gelukt. Zie hieronder.


En omdat het zwarte pakketje dat ik had gemaakt al direct tijdens mijn open huis werd verkocht, ook nog maar een stapeltje zwarte prints.



Van al die prints heb ik pakketjes gemaakt waar ruim 100 gram papier in zit. Omdat het allemaal vellen van verschillende diktes zijn is een vast aantal niet handig. Een afdruk op krantenpapier is toch iets anders dan een afdruk op aquarelpapier.
Ben heel benieuwd of er belangstelling voor is.

Na deze markt heeft het geen zin meer om grote voorraden gellipaper te printen, dus dit is de laatste MAANDAG/GELATINEDAG.

Mocht je na het zien van al die mooie prints zin krijgen om zelf aan de slag te gaan kun je natuurlijk altijd een workshop Gelliprinten bij mij volgen ;-)


2 opmerkingen:

Beth zei

My favorite is the 5th one which I think is a ghost print. I LOVE the string

Hannie de Beer zei

Ze zijn weer prachtig!Ik denk erover om toch een dagje bij je te komen om te printen?