maandag 11 april 2016

WEER EEN NIEUWE WORKSHOP!




Volksuniversiteit Papendrecht heeft me gevraagd om 3 workshops Journaal maken te komen geven.
Heel leuk! Veel van de technieken die gebruikt worden om in een journaal te werken gaf ik al workshops in en nu komt dat allemaal samen.
Ik moet nu dus al een opzet voor die workshop maken en dan kan ik hem dus ook net zo goed al thuis gaan geven en op mijn workshopblog zetten.
Dus vanaf nu kun je ook daarvoor bij mij terecht.
Ik ben heel benieuwd naar de pagina's die gemaakt gaan worden.
Dat is het leuke van workshops geven. Alle cursisten beginnen met min of meer hetzelfde en toch zijn alle resultaten zo verschillend als maar kan.
Altijd weer verrassend.

4 opmerkingen:

Beth zei

another fun workshop

Marlien zei

Je gaat als een speer he!

Jo Huijsman zei

Wat weer een leuke uitdaging. Succes.

Hannie de Beer zei

Geweldig leuk voor je Joke. Succes !