donderdag 13 november 2014

Give away ouder werk

Zoals jullie inmiddels wel weten doe ik mee aan  Geefmaand November en geef ik buiten allerlei andere dingen deze maand elke maandag een collage weg en elke donderdag ouder werk.
Die collages zijn geen probleem, die passen altijd wel door de brievenbus. Maar bij ander werk is dat lastiger. Ik ga dus geen papier-maché schalen of andere grote objecten aanbieden.
Deze week heb ik gekozen voor een sieraad. Een paar jaar geleden heb ik een aantal kettingen gehaakt waarvan de bovenstaande er een is. Dit is de give away voor deze donderdag.
Dus reageer hieronder of op mijn Facebookpagina onder het bericht hierover en je doet mee.
De halsketting is heerlijk zacht in je nek en geborduurd met heel kleine schelpjes.

Vandaag heb ik  ook geloot voor de collage give away van afgelopen maandag en de winnaar is.... Maya Jansen Beijn! Zij had gereageerd op mijn Facebookpagina.
Voor de ketting van gisteren loot ik a.s. maandag, dus je kunt nog meedoen!

4 opmerkingen:

Beth zei

You are a very generous person.

Hannie de Beer zei

Leuke ketting, ik doe weer mee, al heb ik net een give away gewonnen !

Hélène Derkx zei

ik vind het een prachtige ketting, speciaal geschikt voor de kleinere vrouw

Jo Huijsman zei

Wat is dit een leuk en lief initiatief en nog mooi ook .