dinsdag 25 juni 2013

NIEUWE SIERADEN

Ik heb  een nieuw gerecycled sieraad bedacht. Het Zpaghettigaren wordt gemaakt van restanten uit de kleding industrie, dus dat is recycled en de koker die eromheen zit is...... uiteraard een wc rol. Beplakt met een paar lagen krant om hem steviger te maken, dan met puff paint en een stempel bewerkt en beschilderd. Ik heb er nu 2 gemaakt en ik vind het zelf wel erg leuk.En er zijn veel variaties te maken. Met kralen, geborduurd e.d. Het draagt ook heel lekker, lekker zacht en licht. Nu ik de foto zo zie denk ik dat ik ook een variatie ga maken met sjaaltjes en restanten dunne stofjes i.p.v. het spaghettigaren. Nu nog een jong nekje zoeken om hem mooi te kunnen fotograferen. Mijn beginnende onderkin heb ik er maar afgesneden ;-).

4 opmerkingen:

Tonny zei

Hoi. Spannend maar ik kan de foto. Niet zien.
Groetjes, Tonny

Beth zei

clever and beautiful

Hannie de Beer zei

Heel goed bedacht! De onderkin vergeten we maar!

Marga zei

Welke onderkin?? :0) Wat een superidee, prachtig. En lekker licht om te dragen. gr.
Marga