dinsdag 19 januari 2010

voortgang schrijn

Het begint te vorderen met de schrijn, maar als ik dit nog een keer doe moet ik eens kijken of een andere volgorde niet handiger is. De decoraties kunnen er niet machinaal opgenaaid worden, omdat je er zo slecht bij kunt en de kans op breuk van de klei plaatjes groot is. Ik wordt er wel steeds tevredener over. In het begin ben ik altijd bang dat het niets wordt en het duurt lang voor ik daar overheen ben.



Ik vind het vooral leuk om de decoraties te maken, dan kan alles nog en is het enige waar je rekening mee moet houden de kleuren, zodat ze bij elkaar passen. Maar om ze vervolgens tot een mooi geheel te maken vindt ik wel een klus. Ik hou ook altijd veel embellishments over. Ik moet eens een serie kaarten gaan maken daarvan of zo.

Geen opmerkingen: