zondag 17 januari 2010

EXPOSITIE

8 juli 2009

Komende week begint mijn expositie in de Centrale bibliotheek van Dordrecht.
Ik heb nog maar een keer eerder een expositie ingericht, maar ik vindt het een hele klus. Met name het gedoe eromheen. Een lijst maken met geëxposeerde werken, waarbij maten en prijzen staan. Kaartjes die bij het schilderij hangen enz.
Gelukkig heb ik dat de vorige keer gelijk met al mijn werk gedaan en ik probeer dat bij te houden zodat ik nu als het goed alles over kan nemen.

6 Augustus geef ik ook een workshop met papier-maché in de bibliotheek. Papieren boodschappentasje verstevigen of kommetjes maken van papier-maché om een bakje van gras.
Dat zijn beide dingen die je na afloop mee kunt nemen zonder dat ze instorten.
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan en of het een grote groep zal zijn. Tijdens de laatste weken van de expositie doe ik ook aan Place d' Ary mee. Alleen ben ik daar op zondag en dan is de bibliotheek dicht. Dat is wel jammer. Ik kan dan mensen niet doorverwijzen.

Voor de expositie neem ik in ieder geval mijn "Godinnen"schilderijen mee en voor in de vitrines mijn "levensdraad" kistjes en sieraden. Ik zal bij de expositie wel een bordje zetten op welke dagen ik aanwezig ben, dan kunnen ze eventueel terugkomen las ze echt geïnteresseerd zijn.

Geen opmerkingen: