woensdag 1 mei 2024

SPELEN MET HENNIE

 




Deze week heb ik een mapje gemaakt voor in een junk journal. Van dit mapje zal ik morgen een video plaatsen.

Hennie maakte van die tickets die ik vorige keer had gemaakt.

Het mapje is gemaakt van 2 verschillende vellen van zo'n blok met scrapbookpapier (van de Action of de Witte boekenwinkel b.v.) Het is nu nog leeg, maar er komen dus allerlei kaartjes in en een touwtje als sluiting.

De tickets van Hennie zijn gemaakt van de randen van oude boeken of oud muziekpapier, zodat het een beetje vergeeld is. In 1e instantie een stempel erop en dan een plaatje erop geplakt en de hoekjes afgeknipt. Het perforatierandje is gedaan met zo'n radeerwieltje dat eigenlijk bedoeld is om patronen voor kleding maken over te brengen op patroontekenpapier.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk dit boekje, Ik kijk uit naar het filmpje!

Frederika zei

Wat ziet dat boeekje er weer leuk uit. Ook ik kijk uit naar het filmpje morgen.