woensdag 21 juni 2023

SPELEN MET HENNIE

 


Hennie heeft vandaag labels gemaakt met een vingerafdruk met stempelinkt. en van die vingerafdruk heeft ze poppetjes gemaakt. Dat was kennelijk tamelijk arbeidsintensief, want daar is ze de hele ochtend mee bezig geweest.

Ik heb een insert zoals ze dat noemen gemaakt. Een mapje voor in een Junk journal. Een gedeelte van de werkjes in het mapje had ik al eerder gemaakt. Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik op een rommelmarkt onderstaand kinderboek gekocht en daar komen de meeste afbeeldingen uit.


De foto staat op zijn kant. Het mapje is een afbeelding uit het boek, de oude pentekening die er in zit (op de foto hieronder)had ik al eerder uit een oud boek gehaald.


Zowel de pagina als de strook onderaan komen uit het boek. Het boekje dat er rechts in zit laat ik hieronder pagina voor pagina zien.






Oeps, deze weer op zijn kant. De bladzijde en de heer komen uit het boek, de kaft van het kleine boekje ook. De plaatjes in het boekje (foto's hieronder) komen van Pinterest. (Wel geprint op een oude brief of zo)





 


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk die labels en ook je ronde plaatjes zijn grappig!