donderdag 11 mei 2023

FILMPJES JUNK JOURNALS

  

 

Ik ben begonnen met het maken van korte instructiefilmpje voor Junk journals. Die probeer ik elke 2 weken op Facebook te plaatsen en hier.

Op bovenstaand filmpje zie je hoe ik 2 verschillende heel eenvoudige mapjes maak.

Ik vindt zelf Junk journals maken zo leuk dat ik het graag iedereen wil laten zien.

Onderstaand een lijstje dat ik op internet vond :

Hoe een Junk journal te gebruiken:

Als een dagboek

Als een art journaal

Als een geheugensteuntje

Als schetsboek

Als foto album

Als reisjournaal

Om je kunstcollectie in te bewaren

Als gastenboek bij een bruiloft

Als een prayer (gebeds) boek

Als een botanisch boek om je vondsten te bewaren

Als dag- of creatieve planner

Als receptenboek

En wat ik daar zelf nog aan toe wil voegen dat het me ook een heel mooie manier lijkt om een overleden dierbare te gedenken. Om met een groep achtergeblevenen een boek te maken met de herinneringen die je aan de overledene hebt. 

Mocht je door de filmpjes geïnspireerd raken. De online cursus Junk journal maken is nog steeds te volgen.


Geen opmerkingen: