zondag 18 december 2022

REACTIES


Doordat er net weer spamreacties waren op mijn blog kwam ik er achter dat de instellingen zo staan dat ik de reacties goed moet keuren. Dat had ik dus nooit gedaan. Ik dacht dat ik een mail kreeg als er een reactie is geplaatst, die lees ik dan en ga ervanuit dat het zo goed is. Maar dat was dus niet zo.  Ik had ze allemaal goed moeten keuren voor publicatie. Inmiddels heb ik alle reacties (behalve die paar spams) goedgekeurd en zijn ze dus ook te lezen voor iedereen. Ik had me al afgevraagd of iemand mijn blog nog ooit las omdat er helemaal geen reacties waren, maar de meesten bleek ik dus al een jaar niet meer gezien te hebben. Waarom ik de ene keer wel een mailtje krijg en de andere keer niet is me nog niet duidelijk.

Sorry voor degenen die iets plaatsten wat dus niet te zien was.

1 opmerking:

Marlien zei

O vandaar dat mijn mailbox ineens volspoot met oude berichten 😂😂😂