woensdag 14 oktober 2020

ART JOURNAL AF





Na alle inspiratielessen heb ik nu tijd gevonden om mijn eigen art journal af te maken.
Het bestaat weer grotendeels uit de experimenten die ik met Hennie doe tijdens Spelen met Hennie. Maar niet alleen. het is lang geleden dat ik dit deed, maar ik merk nu weer dat ik dit toch wel heel leuk vindt zo klein werken.

Hierboven zie je 8 dubbele pagina's.


Na anderhalf jaar borduren is het fijn om ook weer iets anders te doen. Ik ben nu ook weer meer in mijn atelier bezig. Sinds mijn echtgenoot met pensioen is werd dat toch lastiger. Voor die tijd was ik de hele dag boven. Als ik er erg in had haalde in af en toe wat te eten of te drinken en nuttigde dat terwijl ik aan het werk was.
Nu wordt er om 10 uur samen koffie gedronken, om 11 uur een kopje thee, dan geluncht en 's middags weer minstens twee keer thee.
En als ik eenmaal beneden op die bank zit is er altijd wel een boek waar ik aan bezig ben en dan ben ik zo minstens  een uur weg uit mijn atelier. Dus dat schiet niet echt op.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Mooi zo de pagina's.
Het is zeker leuk om klein te werken!
En inderdaad kost het extra tijd als je man met pensioen is. Maar dat is toch ook weer gezellig!

Marlien zei

Ziet er goed uit.
Is die eerste foto ook van jou?
Hij is heel anders.