maandag 30 maart 2020

NIEUW BOEKJE


Een jaar geleden heb ik een groepje opgericht voor het maken van art books genaamd Artbooksisters.
Elk kwartaal plaats een van ons een boekje dat de inspiratie is voor ons om zelf een boekje te maken.
Dit keer had Rolanda de beurt voor inspiratie en zij gaf aan dat het een rond boekje moest worden.
Ik deed mee aan een van de museum mastercalases en met dat werk had ik het erg druk, dus ik was aan het einde van het kwartaal nog niet aan het boekje toegekomen. Maar het is toch gelukt.
Het is een boekje geworden van papier van de Middelste molen gemaakt van spijkerbroeken. Op de bladzijden heb ik een stukje spijkerbroek genaaid met een knoopje. De bladzijden zijn met elkaar verbonden door boek bind ringen.
Als je op de blog kijkt zie je wat de andere deelnemers er van gemaakt hebben.

2 opmerkingen:

Marlien zei

Origineel!

Hannie de Beer zei

Op de valreep toch nog een bijzonder boekje gemaakt!