vrijdag 4 januari 2019

MIDWEEK?

Ik schreef het al op mijn workshopblog maar nu ook maar hier.

Ik krijg heel vaak te horen: ik zou zo graag een workshop bij je doen, maar het is zo ver weg voor 1 workshop. Dat bracht me op het idee om misschien eens een workshop midweek te organiseren. B.v. een gedeelte van de Jaarcursus Surface design en mixed media technieken op 3 of 4 achtereenvolgende dagen i.p.v. 1 keer per maand. In groepjes van max. 6 personen. Of de borduurcursus? 
Ik heb dus op mijn andere blog en op Facebook deze vraag al gesteld en er waren genoeg positieve reacties om het inderdaad maar te gaan organiseren.


Rest mij nu nog de vraag hoe ga ik dat doen?
Van maandagmiddag 13.00 uur tot donderdagmiddag 13.00 zodat je op de heen en terugweg geen last van file hebt en op een redelijke tijd weg kunt rijden en weer thuis bent als je ver weg woont?
Of van dinsdag 10.00 tot donderdag 16.00 zodat er 1 overnachting minder nodig is?



Bij mij op loopafstand is een B&B die € 70,00 vraagt voor 1 persoon en voor elke persoon extra €15,00. Je logeert dan in een leuk huisje in de tuin. Als alle 6 de cursisten (dat is het maximum dat ik kwijt kan) daar zouden logeren kost hen dat € 25,00 p.p.

Wat zouden jullie het prettigst vinden?

En ik zou natuurlijk ook graag horen wie daar evt. vrijblijvend belangstelling voor heeft? Je kunt hieronder reageren of me een mailtje sturen: jokeh@jokehardenbol.nl.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een goed en leuk idee! Jammer dat ik niet mee kan doen......