zondag 2 december 2018

NIEUWE ARTBOEKENBLOG

Omdat boeken  maken mijn favoriete bezigheid is heb ik toch weer een "clubje" opgericht waarmee ik Art boeken ga maken. Omdat het leuk is om elkaar te stimuleren.
Ik heb daarvoor een nieuwe blog aangemaakt. De groep heet "artbooksisters". Het heeft even wat gekost om een naam te vinden die acceptabel was voor blogger. Elke naam die ik bedacht bestond al, maar deze dus niet.
Artbooksisters bestaat uit:
Hélène Derkx
Hannie de Beer 
Hennie van Blokland (van spelen met Hennie)
Rolanda Prins
Annelies Kerkhof
en mij
Het idee is dat we 1 keer per kwartaal een boekvorm uitkiezen die ons inspireert en vervolgens maakt iedereen daar zijn eigen versie van. Dit kwartaal was het eerste kwartaal en inmiddels staan er al een paar resultaten op de blog. Het boekje op bovenstaande foto was de inspiratie voor dit kwartaal.
Alle deelnemers hebben ook een eigen foto album waarin alle foto's terug te vinden zijn. En als label vullen we onze eigen naam in en welk kwartaal het is, zodat je ook alle resultaten per kwartaal terug kunt zoeken.
Ik wens iedereen veel plezier bij het kijken naar onze resultaten en ben je ook een fantieke boekjesmaker? Misschien wil je dan met ons meedoen..

Geen opmerkingen: