woensdag 8 augustus 2018

EINDELIJK WEER AAN HET WERK

Ik kan echt niet tegen warmte, dus de afgelopen weken waren niet mijn meest productieve dagen en dat is een understatement. Ik heb op de bank gelegen met een ventilator op me gericht en ik heb gelezen. Dat was ongeveer mijn dagbesteding.
Maar vandaag is de temperatuur gedaald tot een, nog niet aangename, maar wel acceptabele temperatuur. En ik ben weer aan het werk gegaan. Vorige week had ik een kleine opleving nadat Hennie was komen spelen. Over het maken van sieraden van plastic flessen was ik zo enthousiast dat ik de volgende dag het voor de ventilator zitten af en toe heb afgewisseld met in mijn atelier werken.
Maar vandaag ben ik begonnen met stukken van de handdoek rollen die ik een poosje geleden kocht.
Ik had ze al een procionbad gegeven, maar vandaag ben ik begonnen met stempelen en met sjablonen en zeefdrukken werken.

Op de foto zie je drie banen naast elkaar liggen. Het is nog maar een beginnetje, maar ik ben weer begonnen. De drie stroken samen moeten een wandhanger worden.
Op 18 augustus sta ik op de textielmarkt Verweven in Zierikzee. Hopelijk zijn ze dan af en kan ik ze laten zien.

Geen opmerkingen: