zaterdag 2 september 2017

OPEN HUIS

Ook dit jaar weer een open huis, maar nu aan het begin van het workshopseizoen. Op de tafels ligt dan alle info over de jaarcursussen/workshops. Met voorbeelden van alle technieken.
Zowel de jaarcursus Handgemaakte boeken (vrijdag) als de jaarcursus Surface Design en mixed media technieken (zaterdag) hebben al voldoende aanmeldingen om door te gaan, maar er is nog wel plaats. En bij voldoende aanmeldingen kan er ook nog een cursus op een andere dag worden gegeven.

Dit jaar organiseer ik voor het eerst 5! verschillende jaarcursussen. Ik merk dat ik het heel leuk vind als ik cursisten wat beter leer kennen. Ook bij de losse workshops komen mensen soms verschillende keren terug voor weer een andere workshop en dat is heel leuk.

Dus ben je geïnteresseerd in een van mijn cursussen/workshops?
Kom dan even langs tussen 11.00 en 15.00 uur dan krijg je alle informatie en kun je voorbeelden zien van technieken.
Of ben je geïnteresseerd in mijn eigen werk, dan is het ook goed om langs te komen want ouder werk gaat op die dag weg voor een zacht prijsje.

En iedereen die komt krijgt een cadeautje!

Alle informatie over mijn workshops/cursussen vind je op mijn speciale workshopblog:
https://creatieveworkshops.blogspot.nl/

1 opmerking:

Beth zei

Best of success to you.