zondag 26 februari 2017

1 YEAR OF STITCHES WEEK 8










Deze week weer aan het uithalen geweest, zoals ik vorige week al aangaf werd ik niet blij van de kruissteken, dus die heb ik weer uitgehaald. Maar dan is de kaasdoek wel beschadigd, dus er moest iets komen wat dat helemaal afdekte.
Knopen zijn het geworden. In de strook waar de kruissteken zaten ben ik nu begonnen met het opnaaien van grijze knopen. Maar zoveel grijze knopen had ik natuurlijk niet, dus heb ik mijn Steekpluscollega's om hulp gevraagd. Afgelopen zaterdag was er een Steekplusvergadering en ik heb tevoren iedereen een mailtje gestuurd dat ik grijze knopen nodig had en of ze in hun knopendoos wilden zoeken. Dat heb ik geweten. Ik heb zaterdag heeeeel veel knopen gekregen. Dus ik denk dat ik nog wel een 2e wandkleed kan maken. Dat is mooi want ik denk ook niet dat ik hier nog het hele jaar mee bezig ben.


3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Goed idee van de knopen , het is weer een prachtig resultaat!

Jo Huijsman zei

Ik vind het heel mooi worden en adviseer je om door te gaan. Ik denk dat het eindresultaat zeer bijzonder zal zijn.

Marlien zei

Fascinerend proces!