dinsdag 4 oktober 2016

NIEUWSBRIEF

Vorige week vrijdag is mijn laatste nieuwsbrief de deur uitgegaan.
Ben ik weer vergeten om dat hier te melden, dus ja helaas, voor de kunstmarkt van afgelopen zondag is het te laat. Maar de rest is misschien wel interessant.
Wil je hem lezen? Klik dan hier of hiernaast naast op 'Nieuwsbrief oktober 2016'.

Dat ik het vergeten ben komt natuurlijk omdat ik zo hard aan het werk ben voor de komende expositie in De Osseberg.
Vanaf 5 november is daar weer de tweejaarlijkse expositie van Steekplus Tekst en Textiel.
Daar moet ik allemaal nieuwe boekjes voor maken. Deze keer worden dat dus allemaal boekjes gebaseerd op mijn oude visitekaartjes.



Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Ik zou het erg leuk vinden als je ook de moeite neemt om te reageren.
Fijne dag!
Joke

3 opmerkingen:

Marlien zei

Je hebt een pb

Hannie de Beer zei

Ook nu wer een gezellige nieuwsbrief, vol met interessante dingen! Succes...

Jo Huijsman zei

Dankjewel voor de nieuwsbrief en tsja, wij komen altijd tijd te kort.