zaterdag 10 oktober 2015

Mijn schaap is weer thuis!

Deze zomer heeft in de Weerribben en heel grote leporello gestaan van Steekplus. Een aantal leden had een "pagina" gemaakt van 100 x 80 cm. En die waren aan stokken bevestigd die in de grond gestoken waren. Vier maanden lang heeft het werk buiten gehangen. Ik begrijp dat het door honderden Aziaten is bezocht en dat er massaal selfies zijn gemaakt met de leporello als achtergrond.
Maar nu heb ik mijn pagina weer thuis waar Floor hem direct op de schuur heeft gespijkerd.
Hij zag er nog prima uit. Alleen wat groener dan toen ik hem bracht. De foto van de 2 schapen was wel heel erg verbleekt, je ziet eigenlijk alleen hun neuzen nog.
Een schaapherder uit de regio heeft gevraagd of de leporello komende zomer in zijn schuur mag hangen omdat daar veel toeristen komen, maar er 's zomers geen echte schapen te zien zijn want die lopen dan op de heide. Dus dan gaat hij weer terug (als er nog wat van over is).

Hier nog even een foto van hoe het stond.
In deze post kun je zien hoe de hele leporello staat en hoe hij gemaakt is.

2 opmerkingen:

Beth zei

The Google translation is terrible but I do like your piece. Again, it's the texture.

Hannie de Beer zei

Een erg leuk project ! En met veel succes! Mooi, dat het weer eens gaat hangen!