donderdag 5 december 2013

werktafelfoto's


Op de droge tafel ligt het boekje waaraan ik 2 weken geleden was begonnen op de Knutselen met Hennie dag. Het is bijna klaar! Eromheen liggen de materialen die ik (dacht) te kunnen gebruiken. Uiteindelijk heb ik alleen borduurzijde gebruikt.
Op mijn natte tafel is het een zootje. 's Morgens kwam een vriendin aan de deur met haar hond en een hond die ze in het park had gevonden zonder baas. Omdat ik het dichtste bij woon is ze naar mij komen lopen (het loopt nogal lastig een kleine hond zonder riem, dan moet je erg krom lopen ;-)
De drie honden renden als dwazen door het huis en ook de trap op naar mijn atelier, waar vervolgens een pot water met kwasten omviel op mijn  (toen ineens heel erg) natte tafel. Dus snel zoveel mogelijk aan de kant geveegd en een beetje droog gemaakt voor ik weer achter de honden aanging. Ik ben daar ook niet echt met iets bezig, dus er lagen vooral spullen te wachten om opgeruimd te worden. Alleen had ik deze week bij de Action opschrijfboekjes gescoord die er om vroegen opgeleukt te worden, dus daar was ik wat mee aan het experimenteren. De kantjes die daarvoor op tafel lagen kregen helaas het verfwater over zich heen :-(. Als je goed zoekt zie je tussen de zooi de drie boekjes liggen, inmiddels bestempeld en van dubbelzijdig plakband (voor het kant) voorzien.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Het is zo wel een interessante tafel geworden, waar je zelf geen hand in hebt gehad, heel verrassend toch!