maandag 21 oktober 2013

haken

Ik neem maar wat bolletjes garen en een haakpen mee op vakantie(mag je een haakpen meenemen in een vliegtuig of is dat een wapen?). Dan ga ik een lapje haken dat ik bij thuiskomst kan vervilten en gebruiken als achtergrond. Ik heb al lapjes gebreid (de Godin en ik) en geborduurd (vuur) en naderhand gepunched, maar nog niet gehaakt.
Vannacht vliegen we en moet ik Does voor 8 dagen achterlaten :-(.
Mijn oudste dochter komt in ons huis om voor Does en de kippen te zorgen.
Vuur
De Godin en ik

3 opmerkingen:

Anita zei

Fijne vakantie, geniet maar lekker. Mooie gehaakte wandkleden heb je gemaakt. Jij bent toch zo goed in alles combineren. Geweldig.

Hannie de Beer zei

Leuk idee, maar een haaknaald mag niet in de handbagage. Toch maar wachten tot je in Spanje bent!
Mooie breiwerken heb je gemaakt. Een fijne vakantie!

meta zei

Fijne vakantie!