woensdag 17 juli 2013

AANKOPEN

Floor heeft nu vakantie en wilde dinsdag naar de markt in Rotterdam. Goede oefening voor Does, dus zij is ook mee geweest en heeft zich prima gedragen. Mooi naast me gelopen op de markt en gezellig mee koffie gedronken op een terras.
Na de markt kwam wat mij betreft het hoogtepunt, nl. een bezoek aan Harolds. Voor degenen die het niet kennen: Harolds is de grootste kunstenaarsbenodigdhedenwinkel van Rotterdam en zit dus vlak bij de markt.
Floor en Does zijn buiten gebleven en ik heb heerlijk door de winkel lopen zwalken. Op de foto zie je mijn aankopen.
2 flesjes acrylinkt, 2 doosjes Panpastel (met sponsjes om het op te brengen) 2 contourstiften, gutsjes, een soort schrapertje dat eigenlijk voor klei is bedoeld, maar dat ik wil gebruiken voor mijn encaustic collages, rubberen matjes om stempels van te maken en een doos A4 stickervellen om stof door de printer te geleiden.
Nu de temperatuur nog 10 graden dalen zodat ik puf heb om iets te doen. Ik gun iedereen dit weer in zijn vakantie, maar persoonlijk heb ik liever een klein plaatselijk buitje ;-)
Ik zou nu natuurlijk moeten gaan stof verven en sunprinten e.d., maar ik word al moe als ik er aan denk.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel gezellig die markt je bedoelt toch in Blaak?
De winkel ken ik niet maar daar zal zeker eens verandering in komen.
En wat het weer betreft.. Van mij mag het ook best wat koeler zijn! Gelukkig blijft het hier binnen redelijk koel.

iene zei

fijne spullen!
ik kom niet heel vaak in Rotterdam, maar als........dan ga ik graag naar Harolds én Donner natuurlijk.
groetjes
Evelyn

Aart zei

Ik ben wel aan het stofverven, maar dat kan binnen, waar het redelijk koel is, maar het zweten gebeurd buiten waar de lappen in zakjes aan het wasrekje hangen. Hooguit 5 minuten in de hitte om de zakjes op te hangen. Mooie aankopen!
http://quiltaart.blogspot.nl

Catharina Maria zei

Joke ik ben het helemaal met je eens over het weer maar ook over Harolds , wat een super winkel voor al je hobby spullen . Hier in best is niets te koop en moet ik ervoor naar Eindhoven Maar mis toch DE zaak uit Rotterdam .
leuk om er daarover op jouw blog te lezen .
Liefs ♥RINI♥