zondag 10 februari 2013

EPOXY GIETEN 2

Ik kreeg per mail een foto van Bart van het eindresultaat. Nu vind ik het helemaal jammer dat ik gisteren geen foto heb gemaakt. Het eindresultaat ziet er heel anders uit dan het werk dat ik gisteren achterliet. De epoxy blijft nog heel lang "lopen" dus het werk verandert ook nog urenlang. Ik had een spiraal gemaakt met een aantal cirkels eromheen, maar  er zijn dus nog maar 2 cirkels van over. De rest is er zo te zien 'afgelopen' Jammer, maar helaas. Hoewel...... ik realiseer me nu dat ik op een vierkant vlak heb gewerkt en de foto is rechthoekig. Misschien vallen ze gewoon buiten de foto.
Woensdag kan ik het werk halen, dan weet ik het.
Hierboven ook een foto van het werk van Hennie.

4 opmerkingen:

Aart zei

En zo blijft het een verrassing hoe de resultaten eruit zien. Wel een mooie techniek, ik heb met verbazing zitten kijken naar het filmpje op de site van Bart.

Ineke zei

Als je iets ander voor ogen had, het lijkt net een oog, kan het tegenvallen. Ik vind het prachtig!
Het spul zal wel uitlopen terwijl het ligt te drogen? Heel kunstig allemaal.

Hannie de Beer zei

Ik vind het ook een prachtig resultaat, misschien nog mooier dan de cirkels die je voor ogen had?

Beth zei

I really like this but I will wait to see it after YOU photograph it. What a creative idea.