dinsdag 21 februari 2012

WOORDVERIFICATIE

Deze dame is voor mijn Veldhovenquilt

Ik werd er door Hannie op attent gemaakt dat ook op mijn blog zo'n akelige woordverificatie zat.
Omdat ik daar niets van merk als ik zelf een reactie plaats was ik me van geen kwaad bewust. Ik was in de veronderstelling dat het bij mij uitgeschakeld stond. Bij deze is hij nu echt uitgeschakeld.
Wat een rare actie van Blogger om dit ineens te veranderen in zo'n ook door mensen onleesbare tekst.
Er was altijd wel 1 letter bij die niet te lezen was.

 Pin It

7 opmerkingen:

Hannie zei

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Hannie zei

Een pracht dame! Zo mooi helemaal geborduurd! Ik ben benieuwd naar de hele quilt. Natuurlijk ga ik in Veldhoven kijken! Is hier vlakbij.

Janine zei

Inderdaad, je wordt er gek va, het nadeel van uitschakelen is dat je dan weer spam kunt krijgen, de oplossing daarvoor is om de anonieme kommentaren uit te schakelen, dan geb je daar ook geen last van. Trouwens prachtig je " mens " ;))

Janny de Roo zei

Dat is een aardige tante....! Hou je me op de hoogte als die woorden ook bij mij ingevuld moeten worden...?

Christina Fokkema zei

inderdaad, je wordt gek van die (nu 2) woorden die je overal moet invullen. Ik ben altijd blij met blogs waar je dat niet hoeft te doen.

Gelukkig kan ik jouw vrouw in het echt bewonderen in veldhoven.

Marrie-jette zei

Je dame vind ik erg mmooi maar ik vroeg me af of ze nou wanhopig haar armen omhoog houdt of juist van blijdschap?

Joke zei

Ze danst van blijdschap. Op de quilt komt ze iets naar links gekanteld, dan is dat hopelijk duidelijker.