woensdag 23 november 2011

UITDAGING VOOR 76 MENSEN

foto is van http://www.skjalaritara.nl/IJslandse%20truien.htm


Ik wil vandaag even aandacht vragen voor een andere blogpost nl.
http://berthi.textile-collection.nl/2011/11/22/uitdaging-voor-76-mensen/
Op de blog van Berthi (bij de meeste textielmensen wel bekend denk ik) staat een dringende oproep om i.p.v. wild te breien truien te breien voor Hongaarse kinderen. Je kunt je aanmelden om een trui te breien en een voorkeur aangeven voor welke leeftijd. Je krijgt dan een maat toegewezen zodat elk kind in het dorp een trui krijgt.
Een fantastische actie die ik graag steun.
Voor meer informatie zie bovenstaande link.
Enne, de truien op de foto hierboven zijn alleen voor het mooie plaatje, het mag natuurlijk ook gewoon een effen of gestreepte trui zijn, het gaat om de warmte.

4 opmerkingen:

frouke zei

Dag Joke! Dank voor het doorlinken! Mooie foto plaatste je erboven, prachtige truien, alleen als nou maar niet iedereen denkt dat het allemaal IJslandse truien moeten worden.....eenvoudig effen of vrolijk gestreept (van kleurige restjes bv.) is allemaal prima!

Christina Fokkema zei

Helaas, ik wil wel, maar het gaat me niet lukken. Wel een superactie.

Marrie-jette zei

Mooi dat je dit projekt onder de aandacht brengt.Ik sta er helemaal achter.

Nienke zei

Heb me direct opgegeven, de gebreide kerstballen moeten maar even wachten, first things first, goed dat je het onder de aandacht bracht!