dinsdag 5 januari 2021

EEN BEETJE LAAT


Een beetje laat, maar beter laat dan nooit iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2021 gewenst.

Hopelijk gaat de wereld weer open en kunnen we weer genieten van exposities en beurzen.
 
En ik hoop binnenkort ook weer iets te melden te hebben op mijn blog. Het is erg stil geweest de laatste tijd, maar ik ben nog steeds niet helemaal terug sinds mijn ziekte. Echt bijzondere dingen heb ik niet gedaan het afgelopen jaar. En Hennie heb ik ook al meer dan een half jaar niet gezien, dus samen spelen zat er ook niet in. Maar hopelijk komt daar ook verandering in.

 

What do you want to do ?
New mail

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Natuurlijk ook voor jou een mooi en gezond jaar gewenst!

Bianca zei

Hoi Joke,
Voor jou ook een voorspoedig en creatief jaar toe gewenst!
Er zijn goede dagen en slechte dagen. Dat heeft tijd nodig.
Geniet vooral van de goede dagen en zorg ervoor dat in iedere slechte dag ook iets goeds zit.
Veel plezier met spelen en creëren!!!
Leuk dat je ons laat mee genieten.