maandag 23 november 2020

DECEMBER CADEAUTJESMAAND








Na een jaar waarin alle kunstmarkten en beurzen zijn geannuleerd ga ik mijn werk maar op internet aanbieden. De maand december waarin mensen elkaar cadeautjes geven lijkt me bij uitstek  geschikt om daar mee te beginnen.

 

Een webwinkel maken is me nog een brug te ver, zo'n nerd ben ik niet, dus ik werk met foto albums.

Ik heb 2 albums aangemaakt met daarin mijn kleine werk. Het maximum bedrag is € 25,00, dus het zijn leuke prijsjes voor cadeautjes.

Een album staan sieraden in en het andere diverse dingen, vooral allerlei soorten boeken en boekjes die heel leuk zijn om cadeau te geven.

Alles kan per post verzonden worden, ook niet onbelangrijk in deze tijd waarin we niet bij elkaar op bezoek kunnen en de prijzen zijn inclusief verzendkosten.

Als je hieronder op de linken klikt kom je in het album en is er iets naar je gading kun je me een mailtje sturen om het te bestellen.

Bellen kan ook natuurlijk.

Mail: jokeh@jokehardenbol.nl

Telefoon: 078 6319671

Album met diverse unieke cadeautjes

https://myalbum.com/album/GbS8c9tNqBEb

 Album met sieraden

What do you want to do ?
New mail
 

2 opmerkingen:

Frederika zei

Super idee. Ik kan hier ook niet op kerstmarkten terecht. Succes met de verkoop

Hannie de Beer zei

Wat een leuke sieraden en boekjes! groot gelijk om het zo te doen! Succes!