donderdag 23 juli 2020

EEN UFO AFGEMAAKT.



Heel lang geleden ben ik hier aan begonnen op een Spelen met Hennie dag. Daarna heb ik er nog een keer aan gewerkt en toen is hij blijven liggen tot ik gisteren dacht: maak dat nu eens af.
Eigenlijk was het een fluitje van een cent. Alleen de binnenkant moest er nog opgeplakt worden.
Dus nu klaar. Een "fotolijstje" met foto's van mijn beide dochters op verschillende leeftijden. Inmiddels zijn de dames 33 en 35!

Het zijn eigenlijk 2 schilderdoekjes waarop ik uitgeponste bloemetjes heb geplakt en letters  heb gesjabloneerd. Met scharnieren aan elkaar gemaakt en op de achterkant bewerkt textiel geplakt. De middelste foto zit tegen de achterkant van het schilderdoek geplakt, de anderen zitten in het bewerkte textiel verwerkt. Rondom heb ik een mooi bandje geplakt.

2 opmerkingen:

Marlien zei

Wat origineel

Hannie de Beer zei

Een leuk idee voor een foto!